måndag 28 mars 2011

Måndag!!

Det var länge sedan som jag kände mig så pigg som jag gjort idag! Jag har nu ”avklarat” sex dagar i rad utan någon träning, vilket tvingat kroppen att vila. Jag är fortfarande lite snuvig men kommer imorgon att testa på träningen igen. Det minst sagt kryper i musklerna, nu vill jag igång igen!! Hoppas att den tvingande vilan endast har gjort kroppen gott. Jag har försökt att äta så mycket jag kunnat och hunnit. Jag har även köpt det senaste numret av Runners som är tänkt att öka motivationen ytterligare.

Jag ska under kvällen undersöka om det finnns några spännande löpartävlingar att springa i Stockholmstrakten. Om det är någon som har ett förslag på en kul tävling så får ni gärna tipsa mig, antingen som en kommentar på bloggen eller maila mig på:

maraton.loparen@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar