tisdag 22 mars 2011

Förkylning på ingång?

Imorse var det dags för en ny morgonträning, kvart i sex ringde klockan och det var tid att bege sig mot gymmet. Dock hann jag med en snabb frukost. Jag ställde mig på löpbandet, ouppvärmd, och började springa. Benen kändes enormt tunga under passets första 10 minuter, sedan kom jag in i andra andningen och det hela kändes genast mycket lättare. Jag ökade idag hastigheten lite jämfört med senaste gången. Totalt sprang jag i 25 minuter innan det var dags att avbryta, 5 km passerades på 24 minuter och 20 sekunder. Det känns som att även löpningen har tagit ett litet steg i rätt riktning.

Jag har under eftermiddagen känt mig lite konstig i halsen. Jag hoppas verkligen inte att det är någon förkylning som är på ingång. Är det någon som har en mirakelkur mot potentiell förkylning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar