lördag 26 mars 2011

Fortsatt förkyld, men energin återvänder!!

God morgon!
Förkylningen har fortfarande inte gett sig :( Dock känner jag mig nu lite piggare och det är främst hostan som påverkar mig nu. Jag är nu inne på fjärde dagen utan träning och träningsabstinensen ökar för var minut som går. Förkylningen som tvingat mig att vila har också givit mig en piggare och mer utvilad kropp, motivationen är också en parameter som för stunden ökar för var minut som går. Det ska bli så kul att komma igång med träningen igen! Kanske imorgon!? Eller kanske bör jag vänta tills på måndag :P

Idag ska jag spendera dagen med att dricka mycket vatten och fylla kroppen med mycket energi. Jag ska också ner på stan och försöka inhandla lite kläder. Högst upp på inköpslistan står det ”byxor”, anledningen är att de förra byxorna sprack på väg till jobbet. Trevlig helg på er ALLA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar