fredag 18 mars 2011

Fredagsmys

Nu är det dags för fredagsmyyyysss. Äntligen är det fredag igen! Jag har idag bokat en resa till USA i sommar. Det ska bli så kul. Detta utgjorde en kick för motivationen. Jag hann idag med ett morgonpass på gymmet. Klockan halv sju satt gymhandskarna på händerna och vikterna började lyftas. Det var återigen ett väl genomfört pass. Det känns som att formen går åt rätt håll även då det är en bit kvar tills toppformen är nådd. På gym-schemat stod det rygg och biceps, totalt blev det kört 4 ryggövningar och 3 bicepsövningar innan det var dags att gå och duscha för att hinna till jobbet.

Jag har länge funderat på om jag skulle införskaffa proteinpulver eller inte. Det här har jag debatterat med mig själv i flera år nu och hittills har jag inte använt mig av det. Kanske att detta skulle vara en bra investering då jag ofta tränar på morgonen och inte hinner få i mig någon riktig mat innan jobbet. Är det någon som har ett tips eller förslag?

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar