tisdag 15 februari 2011

TIDIG morgonträning

Tisdagen började med en morgonträning. Måndagskvällen avslutades med att jag kom i säng alldelles försent och väckarklockan började sjunga långt före kroppen var helt utvilad. Klockan var 05.45 när jag gick upp och åt en snabb frukost innan jag gick, med bestämda steg, iväg till gymmet.

Det var en piskande kyla som mötte mig på vägen till gymmet. Väl på gymmet stod rygg och mage på schemat. Att träna upp bålen är viktigt både för din hållning privat men det är även viktigt att ha en stark bål för att klara av ett maraton. Fördelen med morgonträning är att det är relativt tomt på gymmet, faktum är att det idag endast var 3 andra personer i gymmet när jag var där. Träningspasset flöt på ovanligt bra och det var med en skön och nöjd känsla som jag efter träningen begav mig till jobbet.

Senare i veckan kommer flera tankar om träning och förslag på en bra kost. Kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar